5a CURSA D´ORIENTACIÓ DE GRÀCIA 2018 | 22/12/2018 | Després de 3 anys, torna la cursa de Gràcia!!!!!

Lloc:

Data:

Inici:

Acabament:

Tipus:

Acrònim:

Lluïsos de Gràcia

2018-12-22

Cursa

CUR

5 Circuits adaptats a tot tipus d'orientador des del principiant al expert

CIRCUITS

• C1 Per a gent experta en orientació o valents que s’inicien. Per optar a premi s’ha de fer sol o sola. Hi ha premi per als primers homes i per a les primeres dones.( 5'5 Km lineals i uns 120 m de desnivell positiu. Això sí caldrà tenir puces de 30 picades aproximadament.  50% corrent per bosc )
  • C2 Per aquells que preferiu fer una cursa llarga, però no tan exigent o aquells adults que us vulgueu iniciar a les curses d’orientació. Per optar a premi s’ha de fer sol o sola. Hi ha premi per als primers homes i per a les primeres dones.(4 Km ñineals  però 120 m de desnivell positiu. 4 Km,  50% corrent per bosc .)
  • C3 Per als que no vulgueu córrer, sinó passejar pel barri i jugar una estona. Però, això sí, caldrà utilitzar l'orientació. Cal portar un mòbil per grup i potser us haureu de baixar alguna aplicació!! Es pot fer amb grup!!! El premi serà per als primers grups o individuals que arribin. Si algú ha fet un dels altres circuïts i li ve de gust fer també aquesta modalitat, podrà fer-la però haurà de pagar per les dues curses.
  • C4 Per als nois i noies que vulguin començar a fer una cursa d’orientació sols. Serà molt senzilla a nivell d’orientació i estarà encintada (tot i que les cintes no són sempre el camí més curt per arribar a les fites). (Distáncia 2 Km) Si algun adult també prefereix fer aquesta cursa ho pot fer, però només optaran al premi els menors de 16 anys.
  • Correxic: Per als més menuts i sense sortir de la plaça del Nord es farà una petita cursa no competitiva. Els pares haureu de tenir cura dels vostres fills, ja que no estaran assegurats. L’organització no es fa responsable dels nens i nenes, però sí de l’explicació i funcionament de la cursa. Serà l'única cursa que es farà amb pinça tradicional (no cal llogar xip). Al final tindran un petit obsequi!!

DISTANCIES

CIRCUIT DISTÀNCIA DESNIVELL FITES ESCALA
C1 5,1 km. 140 m. 27 1:4.000
C2 4 km.  140 m. 19 1:4.000
C3 2,6  km. 50 m. 12 1:4.000
C4 2,1km. 30 m. 9 1:4.000
Correxic Per la plaça No hi ha 6
Traçador: Sergi Fernandez

Si no teniu clar el millor circuit per a vosaltres, podeu escriure al mail

club@clubcoc.cat.

NOTES DEL TRAÇADOR

S’han actualitzat un parell de parcs de la zona intermèdia del mapa, però la part de bosc la vegetació no ho està, per tant no sempre és una bona referència. Penseu que aquesta tardor ha estat excepcional en pluges a l’àrea de Barcelona.

La primera part de les curses C1 i C2 comencem amb força desnivell positiu, caldrà guardar les forces per a la part final, que és molt ràpida.

Recordeu que els primers tres circuits teniu un tram neutralitzat que correspon al pas de la Travessera de Dalt. Us deixarem uns tres minuts de marge entre picar la d’un costat de la Travessera i la de l’altra costat.

La zona nord del mapa és on hi ha la part de bosc, però és ben cert que hi ha una xarxa de camins important.

La part sud, és la zona antiga de Gràcia, i tot i que hi circulen pocs cotxes, alerta al girar les cantonades de carrers estrets.

En aquesta zona de barri quan més d’hora es corri menys gent i circulació trobareu. Això pot ser una avantatge important per als corredors.

La zona del Parc Güell i part de la Travessera de Dalt us podeu trobar grup de turistes. Recordeu de respectar als vianants en tots els trams, són ells els que tenen preferència.

A l’estar en una zona urbana esperem que no ens treguin les fites. Però si passeu per un lloc i esteu segurs que no hi és, seguiu la vostra cursa i ens ho comuniqueu a l’arribada.

Ens han deixat corre pel Parc Güell, però cal ser molt respectuosos amb  les àrees marcades amb ratlles magentes: NO ES PODEN TREPITJAR. No hi haurà controladors, però d’això dependrà futurs permisos per poder córrer en aquest parc.

SORTIDA

La sortida estarà a uns 15 minuts del centre de competició, caminant lentament. Però no diem on és, perquè és obligatori passar per la plaça del Nord per tal d’organitzar una mica les hores de sortida. Recordeu que intentem separar uns dos minuts les sortides del mateix circuit.

Les sortides seran amb Fita Start, és a dir, els corredors es poden dirigir al lloc de sortida i s’aniran deixant sortir de mica en mica segons cregui la organització.

Funcionament de la sortida:

• minut -3: es comprova el nom, categoria, la tarja sportident
  • minut -1 : comprovació de la categoria del mapa. No es pot mirar
  • minut  0 : Sortida

És responsabilitat del corredor comprovar que el mapa sigui el de la seva categoria.

SERVEIS:

• Hi haurà avituallament líquid i fruites cedides per Ecologicat.
  • Hi haurà WC
  • No hi haurà guarderia. Però per les parelles amb fills petits que vulguin córrer els dos, només cal que un d’ells es dirigeixi a la sortida a primera hora i l’altre a última hora. Per facilitar les coses, el pare/mare que vulgui sortir a primera hora que ens enviï un correu a club@clubcoc.cat i així ja ho tindrem en compte.

ALTRES INFORMACIONS MOLT IMPORTANTS:

•  Recordeu de buidar la pinça tot i que abandoneu en cursa. Penseu que sempre esperem fins que ha arribat tothom.

Resultats

Contingut Tipus Enllaç